Ювелірний форум Brillianty.net — діаманти, золото, ювелірні вироби та магазини

Негативний досвід покупки — «Золотий Вік» — почорніло золото : Відгуки про ювелірні інтернет-магазини України

Діаманти, дорогоцінне, напівдорогоцінне та декоративне каміння, золото, срібло, ювелірні вироби та магазини. Поради ювелірів та гемологів. Відгуки про магазини. Розділи для продажу діамантів і напівдорогоцінного каміння, срібних та золотих прикрас.


 
Мобільний вигляд

Часовий пояс UTC + 2 годин



Створити нову тему Відповісти  [ 3 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Негативний досвід покупки — «Золотий Вік» — почорніло золото
ПовідомленняДодано: 01 березня 2017, 17:30 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 01 березня 2017, 17:28
Повідомлень: 1
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
хочу поділитись з вами своєю історією покупок в ювелірному магазині «ЗОЛОТИЙ ВІК» так, як вважаю, що безнаказаність, якщо не може бути наказана, то хоча б повинна бути відома якомога більшій кількості людей, а тим більше потенційним покупцям (не доведи Господи!) цього магазину.
І так, на свій день народження в квітні 2016 року я мала необережність придбати золотий браслет в магазині «ЗОЛОТИЙ ВІК». Все було би нічого, якби через півроку я не побачила, що мій улюблений браслет почорнів з двох кінців, починаючи від застібки, десь на 1-1.5 см з кожного боку. Вже сам факт, що почорніло ЗОЛОТО, яке, як відомо з давніх давен, не має такої властивості, викликав в мене, м’яко кажучи, занепокоєння, але ніяких висновків робити я не стала, і, як зробив би кожен із вас – звернулась зі своєю проблемою в магазин, де і купляла даний виріб.
Продавець-консультант уважно вислухав причину мого звернення і люб’язно запропонував віддати браслет в сервіс, щоб усунути почорніння. В результаті його зважили, поміряли довжину, зафіксували всі дані документально і відправили на завод.
Перше, що справляє негативне враження про магазин «Золотий Вік» це те, що гарантійний ремонт у них триває цілий місяць, а не 14 днів, як це передбачає ЗУ «Про гарантійне обслуговування». Тому складається враження, що: а) вони наплювательськи ставляться до проблем своїх клієнтів; б) таких скарг, як у мене у них сотні, а то й тисячі, і виробник не встигає вчасно виконати усі замовлення.
Вертаючись до моєї ситуації, хочу сказати, що браслет мені повернули через місяць, як нову копійку: почорніння усунули, відполірували, зняли при цьому 0,07 гр. золота (передбачено умовами проведення ремонту). Радості моїй не було меж, ніякого негативу на компанію-виробника у мене не було, заспокоїла себе тим, що ну різне буває і більше такого з браслетом не повториться, думала собі, що, по-перше, «ЮВЕЛІРНИЙ ВІК» це ж не просто магазин, це БРЕНД з великої букви, а по-друге, всі золоті прикраси, які я купувала собі і на подарунки рідним – усі куплені в цьому ж магазині, і так, як раніше з ними таких проблем, як почорніння, не було, я вірила цьому магазину.
Але, як то кажуть в народі, недовго музика іграла – мій браслет знову почав чорніти в тому ж самому місці рівно через два місяці після місячного ремонту!!! Чесно вам скажу – я була просто в шоці і дуже неприємно здивована! На душі появилось таке відчуття….навіть не знаю, як його описати… знаєте це те саме відчуття, що тебе розвели, як лоха, як би грубо не звучали мої слова…Я відчувала себе обманутою за власні гроші, а заплатила я, може по мірках магазину це і копійки, але для пересічного українця це не мала сума – 3 625,99 грн., а тим більше, що це ж був подарунок собі на день народження – від цього ставало в два рази обідніше.
Само собою, що довго не думаючи, я зі сльозами на очах знову побігла в магазин. Щоб довго все не описувати, скажу що браслет я знову віддала на завод, але цього разу вже на обмін,а не ремонт (думаю, так зробила би кожна розумна людина, бо де гарантія, що його почистять, знову знімуть 0,07гр. золота, а браслет знову не почорніє. Тим більше, як проконсультували мене у Службі з захисту прав споживачів, у мого браслета були серйозні недоліки, раз проблема повторилась, і не з яким-небудь металом, а з золотом 585 проби).
Відповідь виробника на моє прохання обміняти браслет мене просто шокувала – я писала жалобу на те, що браслет почорнів вдруге – міняйте його, а мені відповіли, цитую: «Пошкодження ланкових сполук браслета спричинено порушенням умов експлуатаціі, а саме заподіянням механічних пошкоджень шляхом деформації та розтягування виробу:браслет потягнутий на 0,5см, ланки полопані…» Люди, а де ЛОГІКА і хоть якийсь здоровий глузд в даній відповіді??? по-перше,усі хто здавав свої ювелірні вироби в ремонт, знають, що перед тим, як їх прийняти, ювелірні вироби важать, перевіряють пробу, і міряють довжину (якщо це браслет чи ланцюжок), щоб в документах про прийняття зафіксувати їх розмір. А по-друге, мене не турбувало, що, припустимо, що він справді став довший з моєї вини, а те, що браслет чорніє.
В моєму випадку такі вимірювання були зроблені двічі.Тому, виходячи з даної відповіді виробника, напрошується висновок, що браслет прийняли без яких-небудь дефектів, окрім почорніння (у документі про другий прийом продавець магазину після всіх вимірювань своєю рукою зафіксував, що механічних пошкоджень не виявлено), а віддали мені його вже потягнутим!!!
Після усього розказаного Вам в магазин була направлена претензія для виробника із вимогою повернути мені кошти, потрачені на покупку браслета, але вона була знову відхилена (що мене вже навіть не здивувало, в порядності цієї компанії я остаточно розчарувалась).Щоб ви розуміли у відповідь на претензію було написано, цитую: «Пошкодження ланкових сполук браслета спричинено порушенням умов експлуатаціі, а саме заподіянням механічних пошкоджень шляхом деформації та розтягування виробу:браслет потягнутий на 0,5см, ланки полопані…»
Після цього стало зрозуміло, що від виробника «ЮВЕЛІРНИЙ ВІК» порядності і турботи про власних клієнтів, а тим паче про свою репутацію, чекати не слід. Вони, як і більшість продавців, думають лише про те, як би заробити на Вас гроші вже і зараз, а те, що вони продають за такі гроші і що буде дальше у вас з цим товаром – їм абсолютно все одно.Тепер мені не дивно, чому в «ЗОЛОТОМУ ВІЦІ» постійно такі великі знижки і розпродажі, адже їхній товар залишає бажати кращої якості!!!! Ось так, дорогі читачі цього посту, на свій день народження я купила собі не подарунок на руку, а купу проблем на свою голову.
можливо це вбереже когось з ваших знайомих чи рідних від покупки неякісного товару і в подальшому суперечок із недобросовісним виробником!!! Жаль мені, що такі приємні і порядні люди, як колектив 95-го кварталу представляють такий «дешевий» бренд!!!


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Негативний досвід покупки — «Золотий Вік» — почорніло зо
ПовідомленняДодано: 25 листопада 2019, 16:18 
Офлайн

З нами з: 25 листопада 2019, 16:17
Повідомлень: 1
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time
Чем закончилась ваша эпопея?


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  
 Тема повідомлення: Re: Негативний досвід покупки — «Золотий Вік» — почорніло зо
ПовідомленняДодано: 02 грудня 2021, 13:55 
Офлайн
Администратор
Аватар користувача

З нами з: 25 квітня 2009, 13:28
Повідомлень: 1031
Зображення: 63
Has thanked: 260 times
Been thanked: 151 times
Скорее всего, покупатель просто устал отстаивать свои законные права.
Так бывает, если руководству сети пофиг на покупателей.
Иначе странно, почему покупательница не написала, как хорошо все закончилось.

У Ювелирной карты был когда-то странный случай с одним из покупателей, так высшее руководство компании сразу вмешалось, все сомнения были разрешены в пользу покупателя и его слова благодарности не заставили себя ждать.

Kovalenko Regina написав:
Чем закончилась ваша эпопея?

_________________
Характеристики діамантів — як читати кодування каменя на бирці
Купити діаманти в Iзраїлі на Алмазній біржі
Купити діаманти


Догори
 Профіль  
Відповісти з цитатою  

   Similar Topics   Автор   Відповіді   Перегляди   Останнє повідомлення 
Немає нових непрочитаних повідомлень у цій темі. Лои (LOI)для покупки алмазов

в Запитання/відповіді на ювелірну тему

kaceta21

0

698

04 липня 2019, 07:25

kaceta21 Переглянути останнє повідомлення

Немає нових непрочитаних повідомлень у цій темі. Золото

в Ювелірні магазини Москви та Росії

Степанкин Анатолий

0

652

05 вересня 2019, 19:12

Степанкин Анатолий Переглянути останнє повідомлення

Немає нових непрочитаних повідомлень у цій темі. Продам золото опт

в Лом золота, пісок, зливки, афінаж — купити/продати

Andre

0

1195

16 травня 2019, 09:16

Andre Переглянути останнє повідомлення

Немає нових непрочитаних повідомлень у цій темі. Продам золото из Африки

в Лом золота, пісок, зливки, афінаж — купити/продати

Nikolai

0

1196

05 жовтня 2019, 19:14

Nikolai Переглянути останнє повідомлення

Немає нових непрочитаних повідомлень у цій темі. Покупаем золото в слитках

в Лом золота, пісок, зливки, афінаж — купити/продати

Александр1242

0

1130

24 серпня 2019, 15:47

Александр1242 Переглянути останнє повідомлення

Немає нових непрочитаних повідомлень у цій темі. Золото из Ганы (dore bar)

в Лом золота, пісок, зливки, афінаж — купити/продати

Vadim S

1

1230

08 березня 2021, 08:26

Сатбек Переглянути останнє повідомлення


Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 3 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron

Отзыв о покупке в Арканит www.arcanite.com.ua, Варианты «народных» способов определения подлинности бриллианта

 
jewellery forum sitemap

Happily hosted on Mirohost. Developed by Ideas Bureau Slav.ua